دوشنبه ۷ آبان ۱۴۰۳ |۲۴ ربیع‌الثانی ۱۴۴۶ | Oct 28, 2024
دیدار

حوزه/ حجت الاسلام والمسلمین علوی و مدیران مؤسسه جهانی ولایت با مدیرکل صدا و سیمای مرکز قم دیدار و گفت وگو کردند.

به گزارش خبرگزاری حوزه، احمد پهلوانیان، مدیرکل صداوسیمای مرکز قم در این دیدار ضمن تشکر و قدردانی از مجاهدت های موسسه جهانی ولایت در عرصه های مختلف، لحظه به لحظه تلاش مسئولین این موسسه در ترویج و انتشار فرهنگ اهل بیت(ع) و ارزش های اسلامی را عبادت دانست.

وی افزود: امروز متاسفانه تعداد زیادی از شبکه های فارسی زبان وجود دارند که ضمن عملکرد ضد ایرانی، در راستای هنجار های انسانی گام برداشته و فعالیت های گوناگون ضد اخلاقی، ضد دینی و به معنی عام ضد تشیّع دارند.

پهلوانیان با اشاره به دشمنی های دشمنان با انقلاب اسلامی و پرچمداری مذهب تشیع در ایران اظهار داشت: بعد از پیروزی انقلاب اسلامی به رهبری امام خمینی(ره) که پرچم تشیّع برافراشته شد و قرائت حسینی و جهادی از این سرزمین بلند شد، دشمنان این نظام با ابزارهای مختلف و تاسیس شبکه های متعدد تلاش می کنند تا این شمع پرفروغ را خاموش و یا کم فروغ کنند.

وی افزود: دشمنان انقلاب اسلامی تلاش می کنند تا اخلاق، اسلام و تشیّع را مورد هجمه قرار دهند و با فعالیت های مختلف و متنوع رسانه ای و هجمه های رسانه ای، درصد تغییر افکار عمومی و از بین بردن ارزش های اسلامی و اخلاقی در جوامع اسلامی هستند که ایران اسلامی در خط مقدم حملات آنان قرار گرفته است.

مدیرکل صداوسیمای مرکز قم با اشاره به اهمیت فعالیت های رسانه ای - اعم از سکوهای انتشار ماهواره ای و مجازی – تاکید کرد: در این سپهر رسانه ای - چه در ماهواره و چه در فضای مجازی- کسی که عَلَم تشیّع به دست گرفته و روایت درست از دین اسلام و انقلاب اسلامی را روایتگری کند، کار او ارزشمند، بزرگ و جای افتخار دارد که الحمدلله موسسه مبارک و با برکت «ولایت» در این مسیر، گام بر می دارد.

پهلوانیان در ادامه افزود: در میان این همه حزب ها و گروه ها که پرچم رسانه ای خود را بلند کرده و در راستای اهداف خود فعالیت می کنند، شبکه ولایت نیز با فعالیت های ارزشمند و موثر خود، پرچم سبز و درخشان ولایت را بلند کرده که این خیلی کار پرافتخاری است.

مدیرکل صداوسیمای مرکز قم با اشاره به حضور شخصت هایی همچون آیت الله العظمی مکارم شیرازی به عنوان موسس و آیت الله اعرافی مدیر حوزه های علمیه به عنوان رئیس هیئت امنای موسسه جهانی ولایت و نیز وجود طلاب و فضلای رسانه ای متخصصِ رسانه، دلسوز و پرتلاش در این موسسه را از جمله محسّنات شبکه ولایت عنوان وا براز کرد: امیدوارم این موسسه روز به روز پرچم بلند ولایت را برافراشته تر و به گویش و زبان های مختلف در نقاط مختلف جهان، معارف اهل بیت(ع) را بیش از پیش ترویج کند.

همچنین حجت الاسلام والمسلمین سیدجعفر علوی رئیس شبکه های جهانی نیز در این دیدار ضمن تبریک به آقای پهلوانیان برای انتصاب وی به مدیر کلی صدا و سیمای استان قم و آرزوی موفقیت و سربلندی برای ایشان، گزارشی از اقدامات و فعالیت های شبکه جهانی ولایت در راستای ترویج معارف اهل بیت(ع) ارائه کرد که مورد توجه و تقدیر مدیرکل صدا وسیمای استان قم قرار گرفت.

رئیس شبکه های جهانی با اشاره به فعالیت های ترویجی شبکه ولایت و ضرورت همیاری و همکاری رسانه ملی از این شبکه در ترویج و انتشار محتواهای تولید موسسه ولایت ابراز امیدواری کرد این همکاری ها گسترش پیدا کرده و از ظرفیت های رسانه ملی برای همکاری های راهبردی در جهت نشر معارف اهل بیت(ع) بیش از پیش استفاده شود.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha